مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» نکاتی ساده برای از بین بردن چربی شکم

نکاتی ساده برای از بین بردن چربی شکم

روش طبیعی برای خلاص شدن از شر چربی های شکم

این نکته ساده برای کاهش وزن و از دست دادن شکم فقط شامل تغییراتی در عادت ها است و می تواند به از بین بردن حداکثر میزان آن کمک کند 2 کیلوگرم در هفته. اما شما باید این دستورالعمل ها را روزانه دنبال کنید و مضطرب نشوید و هر روز روی ترازو بروید تا ببینید آیا لاغر شده اید یا چاق شده اید.

ایده آل این است که فقط یک بار در هفته ، همیشه در یک زمان ، وزن کنید و اگر در دوره قاعدگی هستید ، توجه داشته باشید زیرا این هفته کمی متورم تر هستید ، که در تعادل منعکس می شود.

 نکات به ترتیب اهمیت ذکر شده اند:

مقدار زیادی فیبر محلول بخورید.

از غذاهایی که حاوی چربی های ترانس هستند خودداری کنید.

زیاد الکل مصرف نکنید.

چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟ مطلب مرتبط چگونه بفهمیم افسردگی داریم؟

رژیم غذایی با پروتئین بالا داشته باشید.

سطح استرس خود را کاهش دهید.

غذاهای شیرین زیاد نخورید.

ورزش هوازی (کاردیو) انجام دهید

کربوهیدرات ها را کاهش دهید

به ویژه کربوهیدرات های تصفیه شده.

 1. اوقات منظم غذا خوردن داشته باشید

 بدن شما باید یاد بگیرد که چگونه بخوابد ، بیدار شود و غذا بخورد. این کار باعث کارکرد بهتر ، جلوگیری از گرسنگی مکرر و گرگرفتگی شبانه می شود که چاق کننده ترین هستند. علاوه بر این ، حداقل 7 ساعت استراحت در شب به شما جرات می دهد که قرارهای خود را حفظ کنید ، بیشتر ورزش کنید و در مقابل وسوسه مقاومت کنید.

 بنابراین سعی کنید هر 3 ساعت یک زنگ هشدار روی تلفن همراه خود بگذارید تا بتوانید چیزی بخورید و گرسنه نشوید. ترجیح مواد غذایی با شاخص گلیسمی پایین به شما کمک می کند تا گرسنه نشوید ، مثلاً فقط 1 گلابی.

 2. در طول روز مایعات زیادی بنوشید

باید بین وعده های غذایی مایعات زیادی بنوشید زیرا این امر به کاهش گرسنگی و احتباس مایعات کمک می کند زیرا هرچه آب بیشتری بنوشید ، مقدار بیشتری ادرار در بدن تولید می شود و سموم مضر برای کاهش وزن از بین می روند.

آنچه باقی مانده است: آب ، آب نارگیل ، آب میوه های طبیعی بدون شکر ، چای های بدون شکر

آنچه بیرون می آید: نوشابه ، آب جعبه ، شکلات و نوشیدنی های الکلی.

مایعات باید ترجیحاً حداکثر نیم ساعت قبل و بعد از غذا مصرف شوند. مقدار توصیه شده آب مورد نیاز بین 1.5 و2 لیتر در روز

8 Ways to Lose Belly Fat and Live a Healthier Life | Johns Hopkins Medicine

 3. مقداری ورزش بدنی انجام دهید

نوع ورزش مهمترین نیست ، بلکه در هر فرصتی برای سوزاندن کالری هر زمان که ممکن است استفاده کنید. مهم است که شما حداقل 3 بار در هفته یک فعالیت را انجام دهید ، یک تمرین بسیار آسان مشاهده کنید که چند دقیقه طول بکشد و شکم را به سختی پشت سر بگذارد: چگونه ورزش های شکم را انجام دهیم؟ علاوه بر این ، برخی فعالیت ها و انتخاب های روزمره می توانند تفاوت ایجاد کنند ، بنابراین سعی کنید:

بالا رفتن از پله ها به جای استفاده از آسانسور ؛

قبل از کار یا مدرسه یک توقف پایین بروید و بقیه راه را پیاده بروید.

بعد از ناهار برای 10 دقیقه پیاده روی بیرون بروید.

برای افزایش مصرف انرژی ، حداقل 45 دقیقه و 3 بار در هفته پیاده روی را امتحان کنید ، زیرا این یکی از بهترین تمرینات بدنی برای کاهش وزن است ، اما همچنین تمرینات مقاومتی مانند بدن سازی را برای تکمیل تمرین انجام دهید.

4- همه چیز بخورید ، اما با اعتدال

بدن به تمام مواد مغذی و رژیم های غذایی منع کربوهیدرات احتیاج دارد که پس از مدت کوتاهی وزن دوباره افزایش می یابد. بنابراین ، بهترین نکات عبارتند از:

شیر بدون چربی و محصولات لبنی را ترجیح دهید.

دانه ها را در آب میوه ها و ماست ها مانند دانه کتان و چیا اضافه کنید.

3 عدد آجیل یا 3 عدد بادام زمینی در روز بخورید.

در هر وعده فقط یک منبع کربوهیدرات انتخاب کنید: کلوچه های بدون سیر یا نان برای میان وعده ها. ناهار یا شام برنج ، سیب زمینی یا ماکارونی ؛

حتی در مقادیر کم در طول روز ، میوه ها و سبزیجات مقدار زیادی فیبر و ویتامین تأمین می کنند و بنابراین منبع سلامتی است و به کاهش وزن و از دست دادن شکم کمک می کند.

 5 . گرسنه نشوید

تهیه وعده های غذایی کوچک هر 3 ساعت ممکن است اغراق آمیز به نظر برسد ، اما مسلم است که گرسنگی ظاهر نمی شود. به این ترتیب ، به تدریج ، بخشهایی از غذا و وزن نیز کاهش می یابد. نکات زیر را دنبال کنید:

یادآوری هایی را روی تلفن همراه یا تقویم خود قرار دهید که زمان غذا خوردن را به شما می گویند.

همیشه شاه بلوط ، میوه های تازه یا میوه های خشک را به عنوان میان وعده های آسان حتی در خیابان در کیسه داشته باشید.

بهترین میان وعده ها: 1 میوه + 5 کلوچه بدون پر کردن یا 1 ماست بدون پوست + 1 نان گندم کامل با کره.

بدون غذا ماندن باعث می شود بدن شما با صرف هزینه کمتری از میزان لازم و تبدیل هر غذای اضافی به ذخیره چربی ، کالری صرفه جویی کند.

 چگونه با سلامتی لاغر شویم

اگر به نظر می رسد که کاهش وزن بسیار دشوار است ، ممکن است مهم باشد که به یک متخصص غدد مراجعه کنید تا ببینید آیا غده تیروئید آنطور که باید کار می کند یا خیر. علاوه بر این ، می توان با یک متخصص تغذیه یا متخصص تغذیه پزشکی مشورت کرد تا قوانین غذایی سفارشی ایجاد کند و بنابراین رعایت آن ساده تر باشد. به این موارد اضافه شده ، حضور شخص دیگری در تیم ، تشویق و گرفتن نتیجه بسیار خوب است.

در مواردی که یک مشکل بهداشتی مانند ورم معده ، آسم ، پوکی استخوان یا حتی فقط محدودیت در تحرک وجود داشته باشد ، توصیه های پزشکان برای آشتی دادن رژیم غذایی با استفاده از داروها و انطباق کافی با بیماری ، اساسی است به طوری که می توان وزن خود را کاهش داد و کیفیت زندگی را بهبود بخشید ، نه برعکس.

 برای کاهش سالم و سریع وزن ، در اینجا نمونه هایی از منوها و رژیم های غذایی برای کاهش چربی آورده شده است. ما همچنین داروهای طبیعی ، داروخانه و چای برای کاهش وزن ، برنامه کامل همراه با ورزش ، و همچنین غذاهای مناسب برای گرسنگی نداشتن و همیشه احساس خوب بودن ، در آرامش با ترازو و آینه را نشان می دهیم.

6 Simple Ways to Lose Belly Fat, Based on Science

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده