مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» انگور بخورید تا از سرطان پیشگیری کنید!

انگور بخورید تا از سرطان پیشگیری کنید!

خواص ضد سرطانی انگور

میوه انگور خواص بسیاری دارد که ممکن است در پیشگیری از انواع سرطان مؤثر باشد، این خواص شامل آنتی‌اکسیدان‌های قوی مانند رسوراترول و عناصر غذایی مهمی مانند ویتامین C ، فیبر و پتاسیم است. این میوه می‌تواند به بهبود سلامت قلب و عروق کمک کرده و همچنین در مقابله با التهاب و پیشگیری از رشد سلول‌های سرطانی مؤثر باشد.


جدول ارزش غذایی انگور (برای 100 گرم انگور):

- انرژی: 69 کالری

- ویتامین C: 2.3 میلی‌گرم

- فیبر: 0.9 گرم

- کلسیم: 9 میلی‌گرم

خواص و فواید انبه برای بدن مطلب مرتبط خواص و فواید انبه برای بدن


همچنین، این میوه حاوی مقدار قابل توجهی آهن، منگنز و ویتامین K است که نقش مهمی در حفظ سلامتی دارد. انگور از جمله میوه‌هایی است که به راحتی به جمله میوه‌های ضد رادیکال های آزاد و آنتی‌اکسیدان‌ها مرتبط می‌شود و می‌تواند در پیشگیری از انواع مختلف سرطان مؤثر باشد.


انگور در مقایسه با دیگر میوه‌ها، خصوصاً انواع قرمز انگور، به پیشگیری از برخی انواع سرطان کمک کند. رسوراترول نقش مهمی در محافظت از سلول‌های بدن در برابر آسیب‌های ایجاد شده توسط پری‌رادیکال‌ها و عوامل پایدار سرطانی دارد.


همچنین، فیبر موجود در انگور باعث افزایش حجم مصرف غذا، کاهش میزان قند خون، و حمایت از سیستم گوارشی می‌شود که از جمله عوامل موثر در پیشگیری از برخی از انواع سرطان معده و روده است.


با این حال، برای استفاده بهتر از خواص سلامتی انگور و اثرات آن بر سرطان، مناسب است که به تناسب مصرف این میوه و سایر عوامل تغذیه‌ای دقت کنید و از مشاوره با متخصص تغذیه و پزشک خود استفاده کنید.


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده